Provoz nové školní jídelny
Milí žáci, vážení rodiče,
po dlouhé době se blíží den, kdy se společně dočkáme a naše škola bude moci poskytnout žákům i zaměstnancům kvalitní, snad i chutné stravování v kulturním prostředí. Na rekonstrukci jsme dlouho čekali a volali jsme po změně. Vlastní stavební úpravy se týkaly zásadních změn v dispozicích staré budovy i změn účelu přístavby. Z gymnastického sálu (malé tělocvičny) a ranní družiny se stala prostorná jídelna, ve staré budově byla vybudována technologicky nejmodernější kuchyně na území regionu.
Provozování školní jídelny (kuchyně) zůstává v rukou školy, což umožní těsnější kontakt mezi žáky, rodiči a personálem kuchyně, který byl velmi pečlivě vybrán.
Zahájení provozu je plánováno na 1. 3. 2021.
Vzhledem ke složitosti administrativních úkonů si vás všechny dovoluji požádat o spolupráci, a to poměrně rychle.
1. Prosím všechny rodiče žáků 1. – 9. ročníků o vyplnění přihlášky ke stravování, a to i v případě, že nejsou rozhodnuti o využívání školního stravování. Bezprostřední odevzdání přihlášky je nutné k finančnímu zajištění a čerpání státní dotace. To vše bez ohledu na to, zda konkrétního žáka čeká prezenční či distanční výuka. Přihlášku naleznete v příloze. Vyplněnou a podepsanou ji, prosím, naskenujte a zašlete emailem na adresu jidelna@husovaliberec.cz nebo v papírové podobě odevzdejte na sekretariátu školy. Termín: do konce února 2021
2. Veškerá komunikace (objednávání, odhlašování, výběr jídla) bude ovládána prostřednictvím programu Strava.cz. Tento systém již znáte (2. – 9. ročník). Na webových stránkách školy v sekci Jídelníček (ikona Školní jídelna) najdete napojení na systém Strava.cz – odkaz na jídelníček a přihlašovací dialog aplikace Stravné. Pro snadné ovládání můžete využít i aplikace ve svých mobilních telefonech. Vzhledem k poměrně rychlému nástupu mohou nastat při využívání internetové podpory zprvu komplikace, proto prosím o pochopení a trpělivost.
3. K výdeji obědů budou děti potřebovat OPUS kartu / bílou školní vstupní kartu nebo čip. Čip můžete zakoupit u nás ve škole prostřednictvím třídního učitele při prezenční výuce nebo na sekretariátu školy v provozní době od 8 do 14 hod. Cena čipu je 120,- Kč a lze jej používat i pro vstup do školy místo původních karet. Je na Vašem uvážení, kterou z možností využijete - čip je sice dražší, ale skladnější, lze jej přidat například ke klíčům.
Postupně umožníme výběr ze tří jídel. Volba probíhá online na základě přiděleného jména a hesla, které dostanete na Vaši emailovou adresu uvedenou v Bakalářích (lze zkontrolovat na kartě žáka). Email, který můžete očekávat během příštího týdne, bude též obsahovat variabilní symbol pro bezhotovostní platbu záloh obědů.
Obědy jsou automaticky objednány na základě přihlášky od 1. 3. 2021, a to vždy pro děti prezenčního vzdělávání.
Žáci plnící distanční výuku si musí v případě zájmu obědy objednat samostatně. Výdej v zatavených krabičkách bude organizován výdejním okénkem z hřiště v čase od 13 do 14 hodin.
Neodebrání obědu je vždy třeba včas nahlásit. Odhlašování obědů se provádí též online do 13 hodin předchozího pracovního dne na www.strava.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace při volbě výdejny a zadání přihlašovacích údajů.
V době mimo distanční výuku, tedy v případě plnění prezenční výuky, je možné si jídlo s sebou odnést pouze první den nemoci dítěte.
Úhradu stravného na měsíc březen proveďte nejpozději do 10. 3. 2021 na bankovní účet 8950182/0800.
A dále nastavte zálohovou platbu vždy do 25. v předcházejícím měsíci.
Variabilní symbol: bude zaslán samostatně na Váš email uvedený v kartě žáka v Bakalařích
Zpráva pro příjemce: jméno, příjmení a třída žáka
Ve výjimečných případech lze uhradit v hotovosti v sekretariátu školy.
Veškeré změny čísla účtu či banky hlaste vedoucímu provozu, nejlépe písemnou formou.
Aktivace karet a čipů proběhne v prvních dnech stravování.
Ceny stravného pro žáky základní školy:
7-10 let 27,- Kč / 1 oběd měsíční platba – záloha 540,- Kč
11-14 let 29,- Kč / 1 oběd měsíční platba 580,- Kč
15 a více let 31,- Kč / 1 oběd měsíční platba 620,- Kč
Do věkových skupin jsou žáci zařazeni dle dosaženého věku ve školním roce /září – srpen/.
V případě úplného odhlášení ze stravování žádáme o písemné sdělení této změny, neboť průběžně informujeme Krajský úřad Libereckého kraje.
Kontaktní údaje:
Telefon: 775 856 575 nebo 731 632 396
E-mail: jidelna@husovaliberec.cz
Vedoucí školní jídelny: Mgr. Marcel Novotný; e-mail: marcel.novotny@husovaliberec.cz.
Od pondělí 8.3.2021 nabízí škola pomoc žákům, kteří potřebují větší podporu při učení. Děti byly pozvány do Google učeben k tomuto účelu vytvořených. Zde najdou potřebné informace a dále se již budou domlouvat s jednotlivými vyučujícími. Všichni žáci mají i nadále možnost požádat o individuální konzultaci své učitele jako doposud.
Školní jídelna nabízí obědy i pro cizí strávníky. Cena obědu je v tomto případě 90 Kč. V případě zájmu kontaktujte vedoucího školní jídelny.
Po aktualizaci programu je třeba znovu v mobilní aplikaci vybrat školu a zadat heslo (děti byly instruovány o třídnické hodině). Pokud ho nemáte, je možné si jej vygenerovat (použijte přístup přes web školy). Nové heslo Vám přijde na e-mail zadaný v systému.
Webová aplikace (přístup ze školních stránek) je plně funkční. V případě problémů mě prosím kontaktujte e-mailem. IH
Učebnice si prosím vyzvedněte v sekretariátu školy, a to v týdnu 22.- 26.2. v těchto časech: 7.30-8.00 nebo 13.30-14.30.
Učebnice a prac. sešit vám budou vydány oproti platbě v hotovosti. Prosím o platbu v přesné částce tj. Kč 316,-.
Hodnocení za 1. pololetí je zpřístupněno v elektronické žákovské knížce od 28. ledna 2021 10:00 hod.
Distanční výuka probíhá dle stejného rozvrhu jako doposud.
On-line hodiny začínají vždy v celou, ve škole zvoní v obvyklém čase.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
Pondělí | OSV | M | ČJ | PŘ | FY | D |
Úterý | NJ/FJ | AJ | Z | ČJ | M | OV |
Středa | M | AJ | NJ/FJ | CH | PŘ | |
Čtvrtek | M | ČJ | NJ/FJ | FY | CH | |
Pátek | AJ | NJ/FJ | ČJ | D | PČ |
VV a Hv - zadávání samostatné práce na Google classroom.
Informace z on-line třídních schůzek konaných dne 14.1. 2021
1. Rekonstrukce školní jídelny pokračuje. S ohledem na zpoždění stavby a administrativní problémy bude nová kuchyň v provozu nejdříve 1. 4. 2021. Do té doby platí stávající systém.
2. Pokud bude 28. 1. probíhat distanční výuka, bude výpis z vysvědčení uveřejněn v tento den na Bakalářích. Případný nesouhlas s hodnocením je nutné podat písemně k rukám ředitelky školy do tří pracovních dnů - tedy 2. 2. 2021. Ředitelka nařídí komisionální přezkoušení (a určuje jeho termín).
Pololetní hodnocení bude realizováno dle nastavených pravidel známkami s ohledem na doporučení MŠMT (součástí hodnocení je tedy i přístup k distanční výuce).
3. V pátek 29. 1. jsou pololetní prázdniny, na ně další týden navazují prázdniny jarní.
4. Místo příspěvku SRPŠ prosíme rodiče dle jejich možností o zakoupení knih do školní knihovny. Přehled knih a rezervaci najdete zde.
Informace k uzavření školy a distanční výuce
1.třídy 9:00 ; 10:00
2.třídy 9:00; 10:00; 11:00
3.třídy 9:00; 10:00; 11:00
4. třídy 9:00; 10:00; 11:00; 12:00
5.třídy 9:00; 10:00; 11:00; 12:00
Bližší informace o rozvrhu na nástěnkách tříd
6.-9. ročník dle rozvrhu na nástěnkách tříd poskytne TU
Rozvrh třídy
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7:00 – 7:45 | 7:55 – 8:40 | 8:50 – 9:35 | 10:05 – 10:50 | 11:00 – 11:45 | 11:55 – 12:40 | 12:50 – 13:35 | 13:40 –14:25 | 14:35 –15:20 | |
Pondělí | OSV | MA | ČJL | PŘD | FY | DĚJ | HV | ||
Úterý | NJ/FJ | AJ | ZEM | ČJL/MA | MA/ČJL | OV | |||
Středa | MA | AJ | NJ/FJ | CH | PŘD | PČ | |||
Čtvrtek | MA | ČJL | NJ/FJ | FY | CH | TV | TV | ||
Pátek | AJ | NJ/FJ | ČJL | DĚJ | VV | OV |
kontakt na třídní učitelku: ivana.holasova@husovaliberec.cz; 723 77 77 26 (po dobu uzavření školy)
Ve čtvrtek 1. 10. proběhly TŘÍDNÍ SCHŮZKY OD 19:00 ON-LINE FORMOU
Nejdůležitější info:
1) Školní řád je upraven s ohledem na zavedení distanční výuky (kompletní znění viz záložka Dokumenty).
2) Google Clasroom jsou spuštěny již teď - přehled probíraného učiva pro absentující žáky.
3) Distanční výuka je povinná a účast na ní bude součástí hodnocení. Z distační výuky (případných on-line hodin) omlouvá žáka zákonný zástupce.
4) Žáci na úvodních hodinách jednotlivých předmětů obdrželi pravidla hodnocení (včetně distanční výuky).
5) Škola se snaží fungovat v normálním režimu. Plánované akce se neruší.
6) V lednu 2021 se uskuteční řádné volby do Školské rady. (Předchozí rok se konaly pouze volby doplňující).
7) Místo obvyklého příspěvku SRPŠ bude letos možnost přispět do žákovské knihovny knižním darem dle aktuálních finančních možností. Přehled knih a rezervační systém bude zveřejněn na webu školy.
Balík papírů na kopírování - zbývá 7 žáků
Vodácký kurz - 2000 Kč - vybíráme na jaře
26.11. 2020 - konzultační schůzky
14.1. 2021 - konzultační schůzky
25.3. 2021 - konzultační schůzky
20.5. 2021 - společné třídní schůzky
Začátek školního roku - 1.9. 2020
Podzimní prázdniny - 29.10. - 30.10. 2020
Vánoční prázdniny - 21.12. 2020 - 3.1. 2021
Konec 1. pololetí - 28.1. 2021
Pololetní prázdniny - 29.1. 2021
Jarní prázdniny - 30.1. - 7.2. 2021
Velikonoční prázdniny - 1.4. - 2.4. 2021
Hlavní prázdniny - 1.7. - 31.8. 2021
Organizační zajištění chodu školy od 1.9.2020
V Liberci dne 25.8.2020
Mgr. Blanka Lukeš Reindlová