česky deutsch

Vítejte na nástěnce třídy 7.B

Školní rok 2017/2018

Rozvrh třídy 7.B pro školní rok 2017/2018
  1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
od:
15:30
16:15
Pondělí TH Ma ČjL Nj Tv Tv
Úterý Aj ČjL Zem Ma Děj    Pč      1. skup.    Pč      2. skup.
Středa ČjL Nj Aj Fy Vv Vv
Čtvrtek Nj Přd Ma Zem Aj   Hv Ov
Pátek Nj Ma Fy ČjL Aj Děj

TH = třídnická hodina

Pč - skupiny se v pololetí vymění - myslete na to při zařizování kroužků, tréninků atd. !!!!!!!!!

Moji milí sedmáci,

vítám všechny v novém školním roce a doufám, že jste odpočatí a plni nových očekávání. Moc se na vás těším. Přeji vám i vašim rodičům poklidný začátek nového školního roku.

Kamila Panušková

Kontaktní údaje - třídní učitelka:

e-mail: kamila.hodkovice@gmail.com

telefon: 770 118 315

konzultační hodiny: středa 13:45 - 14:30

(Prosím kontaktujte mě alespoň den dopředu, po domluvě je samozřejmě možný i jiný termín konzultace - stačí zavolat nebo napsat a domluvíme se dle vašich potřeb)

Informace z 13. 4. :

Blíží se nám společný týden v Anglii. Děti jsou postupně informovány o detailech pobytu. Připomínám datum doplatku platby do 19. 4.. Děkuji za spolupráci.

Ve čtvrtek 26. 4. probíhá na škole zápis do 1. tříd. Z tohoto důvodu odpadá odp. vyučování. Výuka končí v 12:40. Prosím o podpisy v ŽZ. Děkuji.

ELEKTRONICKÁ ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA

Prosím o kontrolu známek na Bakalářích (na rodičovské heslo !!!)  minimálně jednou za měsíc. Děkuji.

NÁŠ LYŽÁK

Vážení rodiče, pár slov k Vašim dětem, k lyžáku a myslím, že píšu za všechny instruktory....Výborná parta dětí, stmelené kolektivy obou tříd v jednu, prima nálada po celou dobu lyžáku, téměř žádní ufňukánci, hodně legrace, bezva program, noční žvanění, suché nepoužité ručníky v některých kufrech kluků???, co víc dodat. Sama za sebe  - s těmito dětmi pojedu kdykoliv a kamkoliv..Jarka Pastuchová

SOBOTA

Ještě jsme se ani nerozkoukali z prvního stupně a už bylo pololetí sedmičky za dveřmi. Známky zapsané, my vyděšení a lyžák za dveřmi. V sobotu jsme se sbalení a zdánlivě připravení sešli na parkovišti TUV a naložili svá zavazadla do autobusu, který nás po asi hodinové jízdě relativně bezpečně dovezl do Harrachova. Zde jsme přeložili svou bagáž na sněžnou rolbu a kromě několika vyvolených jsme došli až k chatě po svých. Na chatě nás čekal oběd, ubytování. odpolední procházka po okolí a kolem sjezdovek, večerní program s poučením , jak se chovat na horách a při lyžování a film o dvou hrdinech Hančovi a Vrbatovi, kteří zahynuli v Krkonoších při závodech.

Jenda, Anička, Marek, Filip

NEDĚLE

Ráno nás učitelé probudili a šli jsme po umytí na snídani v podobě švédských stolů. Na výběr jsme měli přes sýry, salámy a marmelády po cereálie s mlékem nebo jogurtem. Celý den jsme si mohli chodit doplňovat čaj. V devět začal samotný výcvik. Lyžaři odešli na svah a my snowboardisti se začali rozcvičovat. poté jsme vyrazili taky na svah a rozdělili se podle dovedností do skupin. Výcvik trval celé dopoledne. Po odpoledním klidu jsme se znovu sešli před chatou a tentokrát s běžkami. Rozcvičili jsme se a chodili podle pana učitele Junka po louce. pak přišly na řadu soutěže kolem kůlu. Například kotrmelce a otočky. Večerní program byla přednáška o parafínování a teorie carvingu a klasického běžkování. Jelikož zbyl čas, tak nám Míra pustil své zážitky z Thajska. Zbyla nám půlhodina do večerky. Těsně před večerkou nás přišla sprdnout paní z horního patra, že jsme hluční a jejich dětičky nemůžou spinkat. Oni nám to vrátili svým každodenním ranním boucháním a ječením před naším budíčkem.

Jasmína, Eliška F., Adéla, Karolína

PONDĚLÍ

Po snídani jsme se převlékli do lyžařského a začal výcvik. Zvlášť sjezdaři a snowboarďáci. Po obědě byl polední klid a po něm běžky. Jeli jsme okruh kolem Janovy skály. Večer jsme se dívali na film Pád do ticha. Po těžkém rozhodnutí jsme diskutovali o našich pocitech a nakonec se převlékli a vzali si i helmu. Drželi jsme se všichni za dlouhý provaz a nesměli se pustit, když jsme procházeli lesem. Po nočním dobrodružství jsme dokoukali film. Dopadlo to dobře a my jsme šli spát.

Zuzka, Sára, Eliška M.

ÚTERÝ

Celodenní výlet na běžkách. V rozdělených skupinách jedna až čtyři jsme vyrazili na celodenní výlet na běžkách. Všechny skupiny jely přes Ručičky na Krakonošovu snídani, kde jsme se rozdělili. První a druhá skupina se vydala z Krakonošovy snídaně na Voseckou boudu a byl čas oběda. Dychtili jsme po jídle. Objednali jsme si polévku a lívance nebo knedlíky. Z Vosecké boudy nás čekala dvoukilometrová trasa na Labskou boudu, ze které jsme jeli ke Čtyřem pánům. Druhá skupina pokračovala přes Kotel a Lysou horu zpět na Ručičky do Studenova. První skupina si výlet prodloužila výšlapem na Zlaté návrší, pod kterým se rozprostíral nekonečný výhled na krásnou zasněženou krajinu okolo. Třetí skupina jela od Krakonošovy snídaně kolem Mumlavských vodopádů směrem k boudě Lišáka. Po dlouhé cestě se zastavili na krátkou přestávku na palačinky a čaj. Zpět do Studenova se dostali přes Harrachov a lanovce na Černou horu. Večer byla přednáška Horské služby Rokytnice nad Jizerou. V deset jsme šli spát.

Andrea, Eda, Viky, Eliška J.

STŘEDA

Podle skutečné události. Začíná nám nový den. Probudila nás paní učitelka. Po vydatné snídani jsme si vypucovali zoubky a teple se oblékli. Potom byl zahájen lyžařský výcvik, ktarý zahrnoval složitou techniku carvingového lyžování a klasického snowboardování. Nesmíte zapomenout na bezpečnostní přilbu. Po poledni se uskutečnily volné jízdy ve skupinách. Někteří se stihli i občerstvit v bistru u tratě. Zpátky na chatě jsme vypracovali scénář na oscarový večer a po výborné večeři byl náš scénář přednesen v podobě plné divadelní horské pohádky. Hodně jsme se nasmáli. Pak už jsme se museli vydat do postýlek. Recenze Steven Spielberg - pohádka Krakonoš - nejlepší, co jsem kdy viděl.....

Tomík, Štěpánek, Šíma, Peťuška, Mareček B.

ČTVRTEK

Ráno jsme vstávali a doploužili se na snídani. Po ní se došplhali na plácek setkání, sjeli kopeček a najeli na sjezdovku a začali se rozcvičovat. Začaly závody. Všichni jsme jeli slalom. Po obědě jsme se začali připravovat na závody na běžkách. První startovaly hromadným startem holky a kluci po pěti minutách za nimi. Trať byla dlouhá 4,5 kilometrů. Na začátku bylo stoupání, potom dlouhá rovina se zatáčkami a nakonec mírný kopec. Po závodu na běžkách jsme měli asi dvě hodiny volno a následovala večeře s dezertem. Mňam..Večer jsme se oblékli do teplého oblečení a šli jsme lesem po svíčkách k Janově skále, kde jsme my béčáci vylezli na skálu a padali pozadu pád důvěry. Chytala nás 7.A. Pak jsme se vyměnili. Na chatě se nakonec vyhlásili vítězové závodů a proběhlo ukončení lyžáku.

Běla, Aneta, Michaela, Týna

PÁTEK

Přišel pátek, poslední den našeho lyžáku. Unavení, šťastní jsme si zabalili, doježdíkovali, doklouzali a částečně došli k autobusu. Domů jsme dojeli brzy odpoledne a čekalo nás jen přivítání s rodiči . Bylo to mooooc prima.

Jenda, Anička, Marek, Filip

Po domluvě v rámci naší třídy níže uvádím přístup na náš společný Google disk:  https://goo.gl/FijuNM                                                  Jéňo, díky moc!

TŘÍDNÍ SCHŮZKY

VELIKONOČNÍ - 29. - 30. března

HLAVNÍ - 1. července - 31. srpna

TRIPARTITA

je individuální schůzka ve složení ŽÁK - RODIČ - TŘÍDNÍ UČITEL.

Nabízím rodičům v případě potřeby setkání ve třech.

PŘEDPOKLÁDANÉ VÝDAJE

Pracovní sešit Ma - 150.-Kč

Pracovní sešity Čj - 90,- Kč

Pomůcky Vv - 100,-Kč

Časopis na AJ - 220,-

Lyžařský kurz - 3500,- Kč

Prosím přinést balík papírů A4 a papírových ubrousků

Opus karta

Pokud někdo doposud neměl kartu na vstup do školy, je bezpodmínečně nutné si ji obstarat (opuscard nebo v sekretariátu zakoupit za 50,- Kč kartu jen na vstup). Žáci mají vstup umožněn v průběhu celého školního dne, tedy i např. při příchodu od lékaře.

Uvolňování z výuky a zdravotní způsobilost

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Žádáte-li o uvolnění z výuky na více než 2 dny, vyplňte prosím oficiální žádost, kterou najdete na webu školy (Naše škola - dokumenty), a podepsanou ji pošlete po žákovi. Žádost musí být zaevidována.

Zdravotní způsobilost je platná jen jeden rok, měla by být aktualizována pro výjezdy do ciziny a školní kurzy! Pokud vám brzy způsobilost vyprší, myslete na to, že bude třeba ji aktualizovat.

Omlouvání žáků

Při nemoci:

• ihned email třídní učitelce (případně zanechat vzkaz na sekretariátu školy) - info o nepřítomnosti
  • po nemoci písemně v žákovském zápisníku, v den nástupu do školy odevzdat třídní učitelce
  • omluvenka se píše i na jednu zameškanou hodinu (např. návštěva lékaře)!

Pro uvolnění během vyučování:

• písemně před odchodem - v žákovském zápisníku (informace stačí vyučujícímu učiteli, s omluvenkou v žákovském zápisníku, potom za třídním učitelem)

Pro dlouhodobější uvolnění z výuky (rodinné důvody, sport):

• vyplnit žádost o uvolnění (ke stažení v dokumentech školy), odevzdat třídní učitelce

Kontakty

Škola:                                     Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec

Adresa:                                  Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec, Husova 142/44, 460 01

E-mail:                                    info@zskola.cz

Ředitelka:                              Mgr. Blanka Reindlová

Třídní učitel:                          Mgr. Kamila Panušková

Důležité upozornění:

Pro vstup do školy je nutné, aby každý žák  využíval výhradně  vlastní aktivovanou OPUS kartu ( popř. ISIC). Aktivace karty může být udělena na žádost i rodičům.

Pro případ nevyužívání karty OPUS pro další účely (jízdné, knihovna apod) je možné zakoupit si jednoúčelovou kartu pouze pro vstup do budovy v sekretariátu školy.

Z technickoorganizačních důvodů není možné pravidelně zajišťovat okamžitý vstup do budovy na zazvonění.

Aktivace karty je provedena v tyto časy: